4 dagar kvar!

Tja! Nu är det bara ett fåtal dagar kvar i skolan, innan 5 veckors praktik och sedan 1 veckas lov. Börjar bli lite pirrigt. Det är nämligen så att jag åker till Spanien om 4 dagar. Det är där, i ett dressyr/turism-stall, som jag kommer spendera mina 5 veckors praktik. I mitten av sommaren sökte jag runt på nätet om stall i Spanien och hittade tre stall som jag skrev till och frågade om jag kunde vara hos dem. Ett av stallen svarade. Epna heter stallet och det verkar jätte bra! - ÅÅh, det ska bli så roligt! :D När skolan började var det i princip klart för min del, jag skulle bara prata med Malin, apu-ansvarig på skolan så att det var okej för skolan att jag åkte dit. Det var det och sedan var det klart. Emelie tyckte också att det verkade ett bra ställe så hon sökte också dit, och fick en plats hon med! Så på söndag åker vi!
Happy Faces!!!

Dock kommer det bli jobbigt att vara borta från familjen och Jesper i fem veckor.. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu