Sevilla :)

Hej!
Lördag idag = Ledig idag!
Vid 10 åkte vi in till Sevilla. Idag åkte vi in till själva centrumet. En väldigt mysig del av sevilla som vi båda önskar att vi hade hittat innan.
 
Vi gick och tittade på/i katedralen som Raul hade pratat om. Den var så sjukt fin! Ni anar inte. Korten jag har på den gör sig inte rätt. Så mycket detaljer!! Om ni någonsin åker till sevilla; Gå och kolla på den!
 
Kort kommer när jag är hemma, jag orkar inte bråka med internetet här. Det är inte det bästa om man säger så.
 
Vi fick även shopat lite grand. Jag fick äntligen hittat mig ett "klockhalsband", som jag har velat ha i flera år nu. Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg dem :)
 
Hahah, emelie gjorde lite halvt bort sig när hon frågade en turist-guide om han pratade egelska. Han svarade: klart jag gör! och halvt skrattade ^^
 
Det är även lite roligt hur spanjorerna som inte kan ens ett ord på engelska, försöker prata med oss och förklara saker, även om de vet att vi inte förstår. Idag var det en dam vid busshålplatsen som skulle förklara vart vi skulle hoppa av när vi stod och försökte lista ut det genom att kolla på kartan inne i busskuren. Hon var jätte gullig, men det var inte mycket vi förstod!! xD Vi hittade iallafall, både in till centum OCH tillbaka! Hahah, bara det var en bedrift ;) - Vi är grymma! ^^
 
Nu är det dags att sova efter en härlig dag!
Godnatt där hemma :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu