Ny vecka!

Hejsan!
Måndag igen. Förra veckan gick väldigt fort, går de resterande veckorna lika fort, då kommer denna upplevelsen vara över på nolltid.

Dagen inleddes med att göra iording hästar för uteritt. Denna veckan är det några som har valt"train and trail" programmet. Det betyder att de gör uteritter på morgonen och lektioner på eftermiddagen.

Måndagar är de mest hektiska dagarna har de sagt.. det märkte vi av idag! Lite stressigt på morgonen, men sen flöt det på resten av dagen! Dock slutade vi ganska sent, men men.

Efter middagen/ kvällsmaten traskade jag och Emelie till bensinmacken i mörkret. Det blir mörkt väldigt tidigt här.. och SNABBT!!
Där köpte vi vatten och godis. Utan att ens ha hunnit gå 10 meter utanför macken sprack påsen jag hade allt i. Som tur (?) var såg kassörskan det och viftade med en ny påse.

Efter ungefär halva vägen kände jag att det började gå hål i den med.. kassa påsar!! men den klarade sig hela vägen tillbaka iallafall ;)

Även idag har det varit väldigt varmt, October skall tydligen vara Spaniens regnigaste månad.. hittills har vi haft tur, inte en droppe regn!

Får hoppas att det håller sig så! Det kan få börja regna när vi åker hem ;)

Resten av kvällen har spenderats på skype med min underbara pojkvän! Jag saknar dig! <3

Nu är det dags för att sova, imorgon väntar en ny dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu