Ny vecka igen!

Buenas Noches. Idag var det måndag igen ja! När vi vaknade imorse var det ganska kyligt inne i rummet. Det blev på med jackan innan man gick ut och det var ett smart drag! Usch, vart tog värmen vägen? Jag hoppas verkligen den kommer tillbaka!! Senare på dagen blev det dock varmare, bara solen fick lysa en stund så ;)
 
Morgonen började med att vi krattade baksidan, vid gödselstacken. Det låg väldigt mycket hö runt omkring (finns fortfarande en del att göra där!). När klockan blev nio gick vi och åt frukost för att sedan göra iordning första hästen inför lektion.
 
Denna veckan kommer nog bli väldigt skön. Första halvan av veckan är det tre gäster här, varav två rider. Sedan andra halvan av veckan kommer den ena åka. Det betyder att det bara kommer vara en som rider! Snacka om slapp vecka! Idag red de alla sina lektioner på förmiddagen. De rider två till tre lektioner var per dag. Det enda som var kvar efter lunch, det var för oss att rida en lektion och sedan plocka undan och så i stallet.
 
När vi red så hade jag Marismeño. Han är rätt trevlig, okomplicerad. Det är väl ingen favorit direkt, men han är helt okej! När vi hade ridit klart och skulle skritta upp dem till uppbindningsplatsen, höll hundarna på och sprang runt och jagade varandra. Marismeño tyckte att det var jätte läskigt. För en liten millisekund trodde jag att jag skulle flyga av när han helt plötsligt kastar sig bakåt/åt sidan. Men mina "kvarsittningsskills" räddade mig ;) haha Sedan vi slutade har jag i princip suttit i sängen och läst/suttit vid datorn hela tiden.
 
Nu blir det kolla det nya avsnittet av the vampire diaries! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu