Lördag

Hejhej!
Igår åkte vi in till stan, som vanligt på våra lediga dagar :P
Det blev först en trip till Carmona för att sedan åka vidare till Sevilla. Hittade lite smått och gott, bl.a. ett par skor. Jag testade dem förra helgen och kunde inte riktigt bestämma mig om jag ville ha dem eller inte. Sedan gick jag och tänkte på dessa skorna hela veckan, så det blev att jag köpte dem!

Vi åkte vid kvart i 11 och var inte hemma förrän 18.30 så det var en lång dag, men vi klagar inte ;)

Det är lite roligt hur mycket uppmärksamhet man får här. Folk tittar (läs stirrar) på oss, tutar på oss, ropar saker (som vi inte förstår vad de menar, men man kan ju tänka sig), busvisslar åt en osv. Igår var det några killar som skulle med samma buss som oss som misslyckades grovt med att vara diskreta när de tittade på oss. De sa även "hello" men mer vågade de inte ^^ hahah

Resten av kvällen spenderades med film och godis. Någonting jag saknar väldigt mycket är lösgodis, jag förstår inte hur de INTE kan ha det, måste vara det bästa Sverige har att erbjuda ;) haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu