Dag 5 :P

¡Hola!

Även idag började vi med att kratta och sedan göra i ordning Naranjeño. Jag var helt inställd på att det var torsdag idag, så när jag väl kom underfund med att det var fredag så klagade jag inte direkt!

Fredag = Sluta tidigare, och Lördag = Ledig ;)

Innan lunch hade vi en ridlektion för Katie, Jag hade Marismeño igen. Det gick väldigt bra, jag gillar den hästen!

Idag blev det lite kortare lunch för våran del, vi skulle nämligen ha en lektion till, då vi hade två att ta igen (en kvar att ta igen nu). Nu red vi för Vivi. Denna gången red vi nya hästar. Jag fick rida en häst som heter Aladin. Han verkade vara lite yngre och inte så jätte kunnig. Vi gjorde en del öppnor, skänkelvikning mm, ganska basic. Han var ganska grön på att göra öppna, så det blev korta bitar och mycket klapp och beröm för min del. Pigg var han också!! I slutet kändes han dock väldigt bra! Det är en häst jag gärna rider igen :)

Dagen flöt på snabbt och nu är klockan mycket!! Dags att sova lite inför morgondagens äventyr. Det bär av till carmona för lite sightseeing och shopping (?)

Ha det gött!!
¡Adios!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu