Dag 3

Hejsan!
Idag började vi lite tidigare än igår, vi började vid halv 9 ungefär. Första lektionen var nämligen klockan 9 så då skulle första hästen vara klar. Jag måste säga att vi kommer vara mästare på att linda efter dessa 5 veckorna, alla hästarna ska nämligen lindas fram vid arbete.

Det är verkligen som det ska vara i ett stall här, lugnt och (nästan) ingen stress. Inte som på fjellaregård på skolan, där man har SÅHÄÄÄÄÄR mycket att göra på hyfsat lite tid! Vi har lagom mycket att göra här. Det är inte så att vi är sysslolösa, men det är inte så vi måste stressa heller :)

Vet ni vad? Idag var det premiär för musslor för min del! Vi fick det som förrätt till lunch. Det var faktiskt gott :)

Efter lunch var det en lektion till och sedan var det våran tur att få lektion igen. Idag var det jag som red Victoria (som Emelie red igår) och Emelie red Marismeño (som jag red igår). Victoria var lite stel i höger sida, men annars var hon go :)

Färgen börjar komma nu ;) Dock så tror jag att jag har bränt mig på öronen xD
Har dock fått värmeutslag på benen.. någon som har något tips på vad man ska göra åt det? Har inte ont av det, men det ser så fult ut!!

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu