Studentmössor och flyinge

Hej!
Igår var det en lång dag. Den började med att jag satt och väntade på att tjejen som skulle hålla i utprovningen av studentmössorna skulle komma. Hon hade sagt till Ida att hon skulle vara här vid 8 på morgonen. När Ida kom sa hon att hon skulle bli lite sen. Efter en lång väntan på över 1,5 timmar dök hon upp. Hon hade tydligen fastnat i någon kö.

Vi fick provat ut mössor iallafall och till helgen blir det antagligen att beställa ;)

När vi var klara hade klockan hunnit bli strax innan 11. Vi skulle åka till flyinge vid 12 så lunchen blev lite tidigare än vanligt idag. Bussarna avgick strax efter 12 och resan nedåt i landet började. Jag lyckades somna och sova större delen av vägen. När jag vaknade var mina händer helt bortdomnade haha, jag hade legat på dem och jäklar va det stack i dem när de vaknade!!! ^^

Väl på flyinge fick vi först lite information om deras utbildningar och sedan fick vi en rundvandring av anläggningen.

Det pågick en hopptävling när vi var där. Så efter rundvandringen gick vi upp på läktaren och satte oss ock kollade. Det var Grand Prix hoppning (Hindren låg på ca 140-150 cm). Först för juniorer och sedan seniorer. Bland seniorerna hoppade bl.a. Rolf-Göran Bengtsson. Det var väldigt skoj att sitta och titta på det :)

Bussarna hem gick vid halv 9 - 9. Det betyder att vi inte var framme på skolan förrän vid 23-tiden. Sedan fick vi skjuts till lynga av en av bussarna, som skulle in till stan. Jag måste säga att man sov gott sedan ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu