Jobb :)

Hejhopp!
Kom precis hem från jobbet. Har totalt jobbat 4 arbetspass hittills och idag måste jag säga att jag verkligen kom in i det. Idag kände jag att jag hade koll på riktigt, kändes riktigt gött! ;)
Stog i kassan idag igen (3:e gången totalt). Imorgon ska jag också jobba.. igentligen skulle jag börjat klockan 13 och slutat 16, men Jennie (chefen) frågade om jag ville hålla barnkalas imorgon igen eftersom det gick så bra sist. - Javisst sa jag, så jag börjar 10.15 och slutar 16 istället.. nästan 3 timmar extra, det gillas (mer money till mig ;))!!
Nu skall jag åka till stallet och rida en sväng i det underbara vädret!
Vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu