Go start på veckan!

Halloj!
Dagen började med att jag fick sitta och inte göra någonting i ca 2 timmar då det var väldigt rörigt med alla bokningar och resor på praktiken. Först var det sagt att jag skulle åka med en av veterinärerna ut på fält idag, men så blev det inte.. dels för att jag behövde vara hemma till 17, och dels för att hon inte kom iväg förrens väldigt sent då det var någon inbokad patient på förmiddagen också som hon var tvungen att ta hand om innan hon åkte. Jag fick alltså stanna kvar på kliniken idag igen. - Inte gjorde det mig någonting för jag fick vara med Lotta på hästkliniken.
-
Halv fem begav jag mig hemåt i regnet efter att fått veta att jag är ledig imorgon för att de som jobbar ska iväg på något. Så det betyder att det bara är två dagar kvar på min praktik.
-
Väl hemma var det bara att byta om, slänga i sig lite varm oboy för att få upp värmen, fixa sig lite för att sedan ta bussen ner till stenungsunds segelsällskap, där vi skulle ha kickoff för alla blåbär (nyanställda) på jobbet (McDonald's). Det var jätte skoj! Vi gjorde olika lekar för att öka samarbetet och för att lära känna varandra. Efter ett par lekar var det dags för mat(= tacos). - Mumsigt! Och sedan var det dags för några fler lekar. Eftermiddagen/kvällen bjöds på en hel del härliga skratt kan man ju säga.. man kommer ju knappast ha tråkigt på jobbet iallafall ;)
-
Efter kickoffen åkte jag och nanna och köpte morötter och dipp för att ha en liten myskväll. Jag har bestämmt mig för att, från och med idag, sluta äta godis.. får väl se hur länge det håller.. men nu ska jag bannemig försöka på riktigt! Så, skulle ni se mig äta godis: skäll på mig! :P hehe.
-
Puss och hej!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu