suck!

Hej!
-
Vilket jävla strul det ska vara då! :@
-
Som ni nog så började min helg förra veckan väldigt dåligt! Glömde min väska med min packning för helgen på tåget.. Kom på det precis när jag skulle hoppa på bussen som skulle ta mig hem till stenungsund.. När jag kom på tåget igen, så var den borta. Jag frågade de som satt där om de hade sett den, och en tjej som satt bredvid sa att konduktören hade tagit den och gått iväg med den.
-
Jag tog mig till västtrafiks information/biljettförsäljnings och frågade om de visste vart hittegodsen från öresundstågen hamnar. Hon ringde runt en stund och tillslut gav hon mig ett telefonnummer som jag skulle ringa på måndagen för att få tillbaka väskan. Måndagen kom och mamma ringde numret.. I andra änden svarade en otrevlig tjej som sa att vi skulle skriva ett mail till hittegodssverige.se. Jag gjorde det och sedan var det bara att hoppas på svar. I förrgår kom det ett svar från hittegodscentralen i malmö om att de inte hade hittat den (väääldigt konstigt, eftersom den försvann i göteborg!) Har fortfarande inte hört något från de i göteborg. Mamma ringde dem igen idag och då sa de att de inte har fått in någon väska. Efter många samtal till olika ställen ringde hon till DSBfirst (som kör öresundstågen) och begärde att få prata med de som hade arbetat på det tåget under den turen i fredags alt. att de skulle prata med dem. Och så sa hon att annars får vi ta och polisanmäla. De skulle prata med dem och ringa upp under dagen.. Hoppas fanimig att de vet något om väskan! Annars är det ju konduktören som har slatvat bort den/snott den.
-
Det värsta är ju att bl.a. min hårddisk, datorladdaren och allt mitt smink är i väskan..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu