läxa, läxa och.. hm.. jag vet! Läxa! -.-

Hejsan!
-
Har dagens första lektion nu då.. det är biologi på schemat, villket betyder att man sitter och skriver på en text om evolutionsteorin, som förövrigt skall vara inlämnad imorgon kväll. Har kommit typ halvvägs..
-
Sedan har vi ju även BKK (baskunskapskontroll, det är våra G-prov i våra teman som heter så!) imorgon, på olika svenska djurarter. Även till torsdag har vi att vi skall ha skrivit en arikel om mikroklimatet, denna uppgiften har jag inte ens börjat med.. - Bra där Erica!
-
Har även Etik och Livsfrågor att göra, är inte ens helt klar med uppgift 1 och uppgift 2 & 3 har också kommit ut nu.. (jag läser den kursen utanför, självständigt. Det är en meritkurs och det är alltid bra med lite extra poäng! Vi som läser denna får uppgifter vi skall göra och vi har tills sommarlovet på oss att göra klart dem, så det är väl inte så stor panik men vill bli klar med det!)
-
Nästa lektion är också biologi, villket betyder att jag kan sitta på rummet då också, sitter nämligen på rummet nu!
Någonting väldigt possetivt på tal om ingenting, är att de äntligen har hittat min väska och att mamma ska hämta den idag!! - Det tog ju bara över en vecka att ens hitta den! :S
-
Nej, nu måste jag fortsätta jobba!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu