Hej! Jag kommer inte på en rubrik så det får bli denna!

Halloj!
-
Sitter och skriver på mikroklimatuppgiften vi har i biologin. Eller ah.. just nu har jag tagit paus! haha. Har typ hjärnsläpp och vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det kommer väl. Har passat på och gjort det roligaste - att sätta in bilderna. Nu är det bara det tråkiga kvar ^^. Men, när denna uppgiften är klar (ska lämnas in idag) så är vi äntligen klara med detta temat. Det ska bli skönt! Vi har verkligen haft jätte mycket under detta temat.. jobbigt! hehe. Det skönaste har ju dock vart att vi har fått sitte på rummen och jobbat ganska mycket.
-
På tal om ingenting förresten, nästa vecka ska vi ha våra två första PA-lektioner :o Kul att man verkligen inte vet vad man skall göra också! Det är ju ett väldigt stort projekt (100p) och man får välja i princip vad man vill (beslutsångest? ohja!)
-
Det är bara två veckor kvar tills påsklovet och sedan har vi praktik i 5 veckor och efter det är det tre veckor kvar tills vi slutar. Alltså har vi bara 5 skolveckor kvar denna terminen. - Det är sjukt va fort denna terminen har gått/kommer gå! Det gillas inte.. om det går så fort nu, hur kommer det inte vara i 3:an då? Tiden kan sakta ner lite tycker jag..
-
Nej, nu måste jag fortsätta!
Hare gött!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu