GAAAAAH! :D

Vet vi vad? :D
Jag har fått JOBB! Så sjukt roligt! Som jag skrev för ett tag sedan, så var jag ju på arbetsintervju på McDonald's. Nu i eftermiddags, så ringde de till mig och berättade att jag var en av de som hade fått jobbet. På måndag (den 12:e) klockan 15.00 skall jag till donken på introduktion (som tar lång tid, har jag hört från både Nanna och Jesper). Som tur är har jag studiedag på måndag så jag slipper ta ledigt igen. Dock så hoppas jag på att få skuts ner till skolan efteråt, annars blir det väl så sent (om inte senare) som det blev förra gången.
.
ååååh, det skall bli så roligt!! hahaha Ni skulle sett mig när jag såg att de ringde, hade musik på, så fick typ panik och försökte pausa, men så ville den inte pausa musiken (jag hade ju ingen tanke på att bara stänga av ljudet på datorn)! Becka hade säkert kul iallafall!
Glad chey här asså!! :D
-
Nu i kväll har jag och becka haft världens nostalgikväll! Vi har suttit och lyssnat till intron/låtar till olika barnprogram som vi tittade på när vi var små; så som björnes magasin, trasdockorna, arthur OSV.
Nu är det dags att gosa ner sig i sängen, och få våran skönhetssömn inför friluftsdagen imorgon. Sridskor och bad står på schemat för mig ;)
-
Godnatt allesammans! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Becka

haha jaa det såg rätt kul ut faktiskt! tryckte på alla knappar hit och dit :p haha!!

arthur <333

2012-03-07 @ 18:30:33
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu