Flygstaden

Godkväll!
-
Turen till flygstaden gick väl bra förut, Emelie hängde på också. Det blev handlat en hel del kan man ju säga.. Jag längtar tills jag börjar jobba och pengarna rullar in! hahah, dock kommer jag ju inte börja förän tidigast 1 april eftersom anställningsavtalet börjar gälla då.
-
Som tur var fick vi skjuts från haverdalsbro, så vi slapp altså gå från harplinge (ca 1km) med de tunga kassarna! - Tack Angerlica! :)
-
Var hemma vid halv sju så det var i princip bara att packa upp, byta om och sedan sticka till stallet för att kvällsfodra. När vi kom hem sen fick jag äntligen gjort mat och sen dess har man suttit här framför datorn och bl.a. tittat på ett avsnitt av pll (pretty little liars), ni som inte tittar på den serien: - gör det! Den är jätte bra! ;)
-
Nej.. nu blir det antingen en film eller ett till avsnitt eller något, och sedan är det läggdags, skall ju som sagt morgonfodra imorgon.. villket betyder att jag måste gå upp ca 06.30.. - Usch säger jag bara!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu