As we like it!

Hejsan! Idag hade vi självstudier första lektionen så då passade jag på att sova en liten extra stund (dock bara 30 min, men ändå!) Andra lektionen var PA, där gick vi igenom lite saker. Jag har fortfarande ingen aning vad jag ska göra, jag sket i den palpationshandboken då emelie ville göra den och jag vill vara själv. Någon som kan komma med några förslag?
-
Efter den lektionen begav vi oss till glommen för ett studiebesök på ett stall där. Det var riktigt fint byggt och deras ridhus var verkligen skitsnyggt, dock tycker jag (som är van vid fjellaregårds megaridhus) att det var lite litet. Det var iallafall kul att få komma dit och kolla! 
-
Vi var tillbaka på skolan strax innan 14.30 och vi skutade även då. Skulle annars gått till 16.10 så det var väldigt gött! Hejhej slappdag! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu