Stressig dag!

Hejsan!
Idag har varit en lite flängig och stressig dag. Började jobba klockan 11. När jag började var det ganska lungt men en liten stund senare kom det en rusch med massa folk samtidigt som grillarna krånglade.. Vilket resulterade i att alla fick stå och vänta. Vissa tog det bra, medan andra tog det sämre. Speciellt en tant som tillslut stog och skällde ut oss för att det tog så lång tid. - Man kan ju tycka att de ska ha lite förståelse när man ändå säger till dem att det är problem med grillarna men att de i köket jobbar så for de kan, menmen. Tillslut fick alla sin mat iallafall och det var hyfsat lugnt fram tills jag slutade vid 16.
Efter att jag hade slutat, åkte jag och nanna till farmor och farfar en sväng och efter det, stressa hem för att packa och sedan åka till stationen för att ta tåget till göteborg. Tåget till halmstad blev försenat efter att det hade lämnat göteborg p.g.a. ett spårarbete. Det gjorde att tåget var lite drygt 6-7 minuter försenat in till halmstad. Då var det bara att lägga benen på ryggen för att hinna till bussen. Kunde nämligen inte missa den då det var den sista bussen för kvällen. Nästa buss gick 06 någonting imorgon bitti. På något sätt lyckades jag komma fram i tid, som tur var! Sedan var det bara den sista kilometern att gå och sedan var jag äntligen framme på skolan igen.
Imorgon kommer serberna hit så då skall vi ta emot dem, visa dem runt mm. Det dka bli riktigt kul att träffa dem igen! :)
Nej, nu ska jag krypa ner i min mysiga säng för att orka upp imorgon!
Ha det bra, sov gott!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu