:P

Halloj!
Idag har det inte vart en slappar söndag kan man ju säga! Vaknade strax efter 10 (eller ah, vaknade ju faktiskt vid åtta, när jesper gick upp och skulle till jobbet! Fast somnade om efter det) Då gick jag upp och åt frukost och sedan vid 11 promenerade jag ner till sundahallen för att simma en sväng. Hade ju uppgift från idrotten att simma, då jag inte var med när de gjorde det innan jul. Skulle simma först 150m som uppvärmning. Efter det fick jag välja mellan:
a) 300m bröstsim + 100m ryggsim,
b) 500m bröstsim + 150m ryggsim, eller
c) 1000m bröstsim + 250m ryggsim

Jag körde på C, 1000m bröstsim + 250m ryggsim. När jag hade simmat klart gick jag upp och fick lappen påskriven och sedan hoppade jag i och körde om allt igen. Simmade allt som allt ca 3000m! Det var riktigt gött!

Sen promenerade jag hem igen och nästan direkt efter drog jag till stallet. Hade tänkt rida ett dressyrpass i paddocken, men vädret var emot mig. Eftersom det var såpass kallt, var det väldigt hårt i backen, så det blev en skrittur ute istället. Efter att allt var klart där, åkte jag hem till farmor och farfar en sväng och sedan hem och hoppa in i duschen, och nu sitter jag här!

Snart blir det att packa, till skolan imorgon igen ju. Skulle egentligen åkt med pappa och fixat linser imorgon på morgonen men optikern var sjuk så vi ska göra det nästa måndag istället. Så det betyder att jag får ta tåget imorgon ändå (pappa skulle kört mig annars).


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu