Plugg och intervju

Tja!
sitter och känner mig rätt duktig.. kände att det var dags att ta tag i etiken. Så nu har man suttit och svarat på olika frågor. (Nu har jag dock paus, haha). Är på fråga 21 av 31.. sedan ska man aven skriva vilket ideal som passar bäst in på mitt svar.. det kommer antagligen vara det jobbigaste! hehe
Frågorna är väldigt blandade men man ska ju ta ställning i dem och svara efter sitt eget tycke. Så egentligen kan man ju inte få fel på det.. Som tur är är det bara en G-kurs. Jag läser ju den på egen hand och tog den för att få poängen och meritpoängen. Läraren satte så man bara kan få G på den, så det är ju inte så svårt!
-
I eftermiddag har vi biologi igen, har haft det hela dagen förutom denna lektionen.. Fast det är rätt chill! Jag fick gått igenom vad de hade gjort igår och sedan börja läsa igenom texterna. Jag var ju ledig igår och i måndags eftersom jag skulle på anställningsintervju igår.
-
Anställningsintervjuen gick förövrigt bra tror jag. Det var ju en gruppintervju så vi var 8 stycken som var där på intervju. Det första vi fick göra var att skriva varsinn namnlapp så vi kunde se vad de andra hette. Sedan skulle vi intervjua personen bredvid och ta reda på lite information om den i allmänhet. Vi fick några minuter på oss och sedan skulle vi presentera den andra personen.
-
Efter det skulle vi ta upp vad vi ansåg vara dålig service (i nya par) och efter det; vad vi tyckte var bra service (också i nya par). Det var ganska chill, och det gick mycket snabbare än jag tänkt mig!
Nu är det bara till att vänta och hoppas på att få jobbet!
-
Åkte ju till skolan efter ntervjun.. var framme ca 23.10 så det var ju bara att slänga sig i sängen direkt. Måste bara ge en väldigt stor hiss till busschauffören på 350 till harplinge (från brogatan i halmstad) på tal om bra service! Jag skulle betala en zon till för att min biljett gälde i halmstad men inte hela vägen till harplinge. När jag hade gått och satt mig såg jag att hon hade tagit betalt för vuxen och jag skulle ha skolungdom. Det gick och ta bort det men när hon skulle göra om så ville inte maskinen vara med. När vi hade åkt en bit till bad hon mig komma fram för att hon inte kunde släppa att det hade blivit fel. så hon kollade så att det inte hade dragits något. Så sa hon "Annars får jag betala tillbaka till dig med mina egna pengar!" så gulligt! Det kan man kalla bra service! Blev så glad av det lilla. (Nu hade det inte dragits några pengar så det var lugnt!)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu