Long time, no seen!

Hejsan! Har haft ett ganska långt uppehåll nu, men har bestämt mig för att börja blogga igen.
Ny, fräch design (dock inte jag som har gjort den, laddade ner grunden och fixade om lite!) har jag också!
.
Idag har jag varit och hämtat ut backstagepass, matkuponger, fribiljetter mm inför årets göteborg horse show. Som ni säkert vet, så skall jag jobba där i år också. Det jag ska göra där, är att gå runt och sälja hästlotter. Jag gjorde detta förra året och det var väldigt roligt så nu taggar vi för årets tävlingar! På torsdag kör det igång och redan klockan 09.00 är jag på plats för att få all info, min ghs-tröja osv. Tävlingarna kör igång klockan 11 och är slut runt 23. Vet inte riktigt hur länge jag ska jobba, det får jag se på torsdag!
Håll i hatten göteborg, snart kommer vi!! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu