Härlig dag

Halloj!
Idag var man uppe med tuppen!.. eller.. för att vara lov då! Vaknade vid halv 9 av att smsen rullade in. Har bombaderats med sms från olika personer hela morgonen, för tillfället ligger mobilen tyst. Den är väl helt slut för tillfället.. Längtar tills jag får min nya mobil föresten. Skall få grannens HTC Wildfire *happyface*, då kommer jag inte behöva sitta och radera sms stup i kvarten iallafall, på min nuvarande mobil jag jag ha ca 210 sms TOTALT sen är inkorgen full. Riktigt irriterande!
Denna underbara vårdag kommer spenderas hos pappa. Trevligt trevligt ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu