Göteborg Horse Show 2012

Hejsan!
Första dagen på Göteborg Horse Show avklarad. Nu är man hemma, trött och sliten, men det är det värt! Dock upptäkte jag att jag har haft på mig ett par skor som inte var bra för mig. Knäna värker, får leta fram några andra skor tills imorgon.
Dagen var väldigt rolig! Jag sålde väldigt många lotter för att vara torsdagen. Fick sålt nästan 3 häften á 100 lotter. Var väl ca 30 lotter kvar på det 3:e häftet. Till skillnad från andra så sålde jag riktigt bra!! Det var en som precis fick sålt 1 häfte och de flesta andra var bara på sitt 2:a. Känner mig rätt duktig.
Vid 15.30 gick vi till stallkontoret och fick oss en guidad visning av stallarna, framridningen, hinderparken/blommorna osv. Det var riktigt kul att få se allt och få se alla fina hästarna! Dock hade de en väldigt strikt regel som löd "Se men inte röra!!" ingen får röra hästarna. Detta är pga smittorisk och även så att vi inte ska kunna bli inblandade om någon häst skulle vara dopad. Den enda hästen vi fick röra var våran lotterihäst Czardas. Han är väldigt gosig och verkar lugn. Han reagera inte även om det var 8 lotteritjejer som trängdes för att få klappa honom. Sedan är hans bläs hur fräck som helst!!
Fick även träffat på Nicholai Hollesen 2 gånger, försökte få han att köpa en lott av mig men det ville han inte.. haha!
Nu sitter jag och nästan somnar här framför datorn.. dags att ladda batterierna inför morgondagen! Imorgon jobbar vi inte hela dagen, det är ganska skönt faktiskt.. det tar på kroppen av att gå runt där en hel dag. Imorgon börjar jag alltså 12 och slutar runt 21-22.
Godnatt allihopa, sov så GÖTT! ;)
(p.s. bilder kommer, orkar dock inte lägga upp dem nu xD)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu