Sista dagen som 17:åring

Hej! Imorgon fyller jag år! Det betyder att idag är sista dagen som minderåring. Dagen har varit helt underbar. Allt har bara flytit på. De två första lektionerna var biologi, då fick vi sitta hemma och jobba, blev klar med allt och fick även lite tid över. Eftermiddagens lektioner var ridning. Jag hade Dido som jag hade förra gången också och fasen va bra det gick!! I början var hon rätt tung i munnen och hängde på bettet med efter ett litet tag lättade hon och gick hur fint som hellst! - Jag kan ju säga att det kändes gött! Trors värmen som var i ridhuset jobbade vi på riktigt bra. Katarina berömde oss jätte mycket dels för att vi red all in även om det var kvavt och varmt i ridhuset och även för att vi var så duktiga idag.

Sedan när vi kom hem blev det mat och lite plugg osv. Emelie kom in medan jag och lollo pluggade och berättade en nyhet som gjorde mig oerhört glad och förväntansfull, - hon har nämligen också fått en plats på Epona Equestrian center i spanien, där jag ska (eller vi ska blir det ju nu) praktisera i 5 veckor. Vi har väntat på svar jätte länge nu och ÄNTLIGEN kom det! Det betyder att imorgon letar vi flyg och förhoppningsvis bokar också, helt galet! :D

Min dag har varit fantastisk och jag hoppas på en ännu bättre dag imorgon när både jag och emma fyller år! Kvällen kommer spenderas i halmstad på någon restaurang med trevligt folk.

Nu ska jag sova, vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu