Wollie Bollie

Tja!
Nu har man vart i stallet en sväng. När jag kom dit möttes jag av Pernilla (hon som äger hästen) som hade vart snäll och vart där och mockat, fixat maten mm, så jag behövde bara fixa sluggo och gå ut och gå med honom en sväng. Han var väldigt glad att få komma ut, haha! Pigg var han också. Jag sprang med honom några meter, då han gick och taktade tyckte jag att det var lika bra. Jag längtar tills vi kan börja rida honom igen, han skulle behöva få komma ut och galoppera av sig en bra stund! Men vi får dock ta det lungt och sansat i början, det dröjer nog ett tag till innan det blir någon galopp.
-
När jag kom hem blev det att ringa till tullstorp för att bestäma om när vi skulle komma mm. På söndag bär det av mot skåneland! Ska vara där runt 16-17 någon gång. Medans jag pratade med henne, hade jag en väldigt övergosig katt i knät som ville att jag skulle kasta bort telefonen och gosa med honom istället haha.
-
Nu funderar jag på att göra mat. Är faktiskt hungrig för en gångs skull.. har inte vart sugen på mat på flera dagar. Kanske kan bero på allt jäkla påskgodis man har tryckt i sig det senaste? svar - JA! haha
-
Efter maten blir det ut och brum-brumma med moppen ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu