Tullstorp

Hej!
Sista dagen på lovet har spenderats mestadels i en bil. Jag och Emelie har nämligen åkt ner till Tullstorp i skåneland, eller i Vankiva (strax utanför hässleholm) för att vara exakt. Efter ett stop i falkenberg för att hämta min rumsnyckel som ingela hade, då de lånade mitt rum när de hade stalltjänst, ett stop på skolan, och sedan McDonald's i örkelljunga (?). Efter lite om och men så var vi framme på tullstorp, där vi blev runtvisade vart kök, toa, dusch, rummen osv var. Sedan var det bara att packa ut allt ur bilen och in i rummet. Rummet var ganska stort, men det var inte så mycket saker här inne. Det ekar lite för att det inte sitter något på väggarna, menmen! haha. När bilen var tom tog vi oss in till Hässleholm för att handla lite. Det tog en stund innan vi hittade till ica.
-
Jag måste säga att anläggningen här är så sjukt fin! Bilder kommer, det lovar jag! :)
-
För en liten stund sedan var jag och emelie på en liten "upptäcktsfärd" det slutade med ett par väldigt leriga skor! Åh.. på tal om skor.. Vad tror ni inte att jag lyckades med om inte ta två olika ridskor?! Visserligen var det en högersko och en vänstersko, men ändå! De ser ju helt olika ut, och de är i två olika storlekar.. suck!!
-
Snart blir det väl att krypa ner i sängen, för vill ni veta våra arbetstider? - Jo, de är från 05.30 på morgonen till 18.00 på kvällen. Visst, vi har en frukostrast ca 7-8 och en lunchrast ca 13-15, men jag ser ju inte fram emot att gå upp vid 5 varje dag. Helgen kommer vara efterlängtad xD
-
Hejdå!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu