Påsklov!

Halloj!
Hoppas alla har et härligt påsklov! (och för er som inte har lov; hoppas ni har det bra ändå!) Mitt lov har varit väldigt slappt än så länge.. De senaste dagarna har jag bara suttit inne och haft världens slappardagar. Vädret har vart så tråkigt.. bara regn, regn och ännu mera regn! Idag gick jag inte ur sängen förrens vid 15-tiden. Låg och kollade på film tills dess, haha
-
Det hade slutat regna vid 15-tiden så jag lyfte faktiskt röven från sängen och gick ut och sprang en sväng. Det var verkligen välbehövligt om man säger så! Man känner sig ju inte lite tjock efter allt påskgodis, tårta mm som man har tryckt i sig det senaste. Sprang faktiskt ca 2,5 km (+ powervalk en stund innan och efter) och när jag kom ham körde jag ett pass styrketräning på köksgolvet haha ;)
-
På söndag blir det att åka nedåt i landet igen för APU (arbetsplatsförlagd utbildning). Vi har fem veckors praktik nu i vår. Jag delade upp min på två ställen.. de första två veckorna skall jag vara på tullstorp med Emelie! Tullstorp är Jan Brinks stall (Jan Brink är bland världseliten i dressyr). Det ska bli jätte spännande att få vara där. Efter det så skall jag vara på Distriktsveterinärerna här hemma i stenungsund. Det ska också bli jätte skoj och jag hoppas på att få testa på så mycket som möjligt.
-
Nu blir det film igen!
Chao ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu