Nattlig klippning

Hej på er alla nattugglor!
Eller.. det är iallafall vad jag är, och läser ni det nu (01.04) så antar jag att ni också är det. Jag vet inte vad det är med kvällen/natten, men tiden tycks bara flyga fram och vips som det var så är klockan 01 eller ännu mer.. På något konstigt vänster så är det även på kvällen/natten som jag får för mig att göra random saker som att städa eller i detta fallet; klippa håret!
-
Det är nämligen vad jag har sysslat med den senaste stunden. Tyckte att min lugg var allt för lång och tråkig nu, så jag tog fram saxen. Klippte även håret närmast ansiktet för att rama in det lite (och för att det ska hänga ner när man har tofs). Blev faktiskt riktigt nöjd. Ett litet misstag bara, men det går att dölja! haha. Luggen är lite lång, men tänkte känna efter först någon dag innan jag bestämmer mig om jag ska klippa den kortare eller inte.
-
Nu har jag även mer lugg än innan så det blev att klippa ganska mycket. Ni skulle sett handfatet när jag var klar! Kan ju säga att det var ganska mycket hår där.
-
Uppsatt.........................................................................................Nersläppt....................................................................................


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu