Fredagen den 13:e

Helluuuu!
Tre dagar kvar på lovet nu då.. Det känns lite tråkigt, men ändå inte! Jag har nämligen praktik i 5 veckor nu efter lovet, så på så vis ska det bli kul, men det är skönt att bara kunna sitta hemma och slappa.
-
Snart ska jag bege mig till stallet.. och efter det blir det kanske att åka till kungälv och hjälpa till (= titta på) när de tapetserar klart nannas blivande rum. Ni ska se hennes tapeter! xD Ska kolla om jag kan få något kort på de senare.
-
Oh, just det! Det är ju fredagen den 13:e idag! Vad ska alla hitta på denna olycksdrabbade dag? (xD)
Ett litet tips:
Stanna inne, gör inget dumt.. gör inget överhuvud taget, om ni inte vill att olyckan ska drabba er! - Pffft.. äh, skit samma! Gör vad ni vill, det är bara ett nummer, som råkar vara på en fredag, relax! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu