Vilse i skogen och spontanbesök på berjakungen

Hejsvejs ;)
Red ut en sväng med Sluggo idag. Tänkte rida den vägen som Annie visade mig förra helgen.. men det sket sig ju! Red vilse där inne i skogen ju! :o HAHA och ingen mobil hade jag och ingen aning vilket håll jag skulle åt eller vart jag kom från eftersom det fanns massa olika stigar att välja mellan.. typiskt! Lokalsinnet är på topp! Det fanns iallafall ett hus bedvid stigen som jag va på så jag smög mig över tomen (dock lämnades massa hovavtryck på gräsmattan.. men shhhhh! det var iiiinte jag ;P) Tänkte ju att det borde finnas en väg till huset! Det gjorde det (såklart) också. Red ner för vägen och vips så visste jag precis vart jag var igen! Skrittade hem och gav sluggo lite mat och så.

Kom iväg ganska sent med pappa så vi drog in till göteborg. Först stannade vi på IKEA och åt mat, mums! Sedan drog vi till bergakungen och såg på The Zookeeper. Den var väldigt bra och jag kan rekomendera er andra att se på den ;) Efter filmen åkte vi hem och nu sitter jag här.. Ska snart gå och lägga mig, men måste packa lite först.

Hejdå ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu