Snel hest eta gres, Dum hest röka gres

Halloj ;)

Åkte till stallet vis 12 idag. Pratade lite med Elisabeth, som har stallet. Hästarna hade tydligen gått igenom tråden mellan hagarna inatt. Hon trodde det var sluggo som gjorde det då han stod mellan trådarna. Hon fick gå och ta bort den andra tråden för han vågade inte gå förbi eller något sånt. Han hade tydligen vart väldigt orolig imorse..

När jag skulle hämta honom låg han ner, men så fort han såg mig reste han sig och började skritta mot mig. Jag stannade då och då fattade han galopp och galopperade till mig <3 Söten!

Jag och elisabeths dotter, Annie, red ut en sväng. Den rundan var ganska lång och man var tvungen att skritta ganska mycket, då det var mycket asfalt. Lite synd.. saknar redan ridvägarna på det andra stället! haha
Sluggo var väldigt orolig i stallet idag också.. även om det var en annan häst där så gick han omkring och gnäggade och var allmänt stressad.

Om en stund ska jag upp till farmor och farfar, för vi ska fira mig med pappa och nanna :)
Fick en as snygg väska av nanna föresten. Hon har ju vart i turkiet och när jag kom hem i fredags, låg den på min säng ;) Det är en "Prada" (tror den är fake, men det står prada på ;P). Leopardfärgad med snygga detaljer! Bild kommer så snart jag har tagit en :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu