Min dag.. so far

Hejsan!
Fan va det blåser här nere! Det är ju nästan omöjligt att cykla för tillfället. Det är jobbigt!!

I förmiddags var vi fuktionärer på kvalitetsbedömningen på fjellaregård. Jag var protokollspringare haha ;) det var väldigt chill! Satt och tittade på hoppningen tills protokollet var klart att gå iväg med.

Efter det var det lunch. Vi fick soppa och sedan äpplepaj med vaniljsås som efterrätt ;D - mumsigt!

Efter lunch var det kunskapstorg, där gick vi igenom resultatet på palpationshandboken och vg/mvg provet. Vi fick VG på handboken för att man inte kunde få MVG, annars hade vi fått MVG :) Jag fick MVG på provet.

Nu har jag datorlektion, där vi ska blogga typ :P hahaha typ alla sitter och spelar "riding club championship" på facebook ^^

Hejdå


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu