Gruppfälttävlan

Tja ;)
Hemma från urskogen nu! Har ju haft gruppfälttävlan med skolan i ett naturreservat i slöinge. Det var roligt förutom att man blev så jäkla blöt! Vädret var inte på våran sida idag om man säger så. Det har blåst och regnat. Marken var rena lerbadet på de flesta ställerna. -Roligt! Mina fötter var som kalla, blöta russin nu när vi kom hem. MEN vi har haft det trevligt ändå! Våran gruppledare var jätte snäll och min grupp var väldigt bra :) Får se senare vilken plats vi kom på, jag hoppas ju på att vi kom bland de första, och vi får inte komma sämre än 4:a för våran gruppledare har kommit 4:a alla åren innan så vi kan ju inte vara sämre än det ;)

Vid 19 eller 19.30 (vet inte villket) är det prisutdelning och efter det säljer de taccos i gympasalen :) Gott avslut på dagen!

Nu ska jag.. jadu.. göra något. HAHA är helt slut! Skulle vart skönt att sova nu :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu