:)

Hej! ;)
Ligger i sängen med min nya macbook :D Fick ju skoldatorerna idag. - I like it! Lite ovant med mac men det funkar. Jag verkligen älskar att man inte behöver ha strömsladden i! På min andra dator kunde man bara ha den utan ström i några minuter innan den dog. Det är riktigt itrriterande! Jag är glad att vi inte fick sån som min syrra hade på gymnasiet, den var aldeles för liten.

Nu ska jag och becka sova, gruppfälttävlan imorgon så då ska vi ut i skogen eller något och ha massa olika grenar och så. På kvällen är det prisutdelning och så kan man köpa taccos. :)

Natti natti!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu