Bowling, bad mm

Hej!
Åkte ju hem igår. Emelie skulle ut till tjörn så hon åkte med mig hela vägen till stenungsund. När vi va i göteborg gick hon till espresso house och köpte en chailatte och en morotsmuffins. Jag fick smacka av det och shit asså! Chailatten smakade verkligen jul! :o Den ska jag köpa i vinter :D haha

Adam skulle ner och spela bowling med idrottsskolan, så jag och mamma åkte med. Det var så få barn där så det blev 3 banor över så vi också spela. HAHA fan va jag är kass på bowling asså! Mamma vann stort! (men sen har hon tävlat i bowling för många år sedan, så hon har ju ett försprång redan där :P). Vi spelade i ca 40 min eller något. Efter det åkte vi och köpte godis (jag körde ;)) och sedan åkte vi hem och mös framför tv:n.

Idag har jag och Adam vart nere på sundahallen och badat. Jäklar va de har gjort om i omklädningsrummet!! De har tydligen inte fått in alla nya skåpen så det var ganska tomt där inne. Men nu har de skåp som man måste ta med sig eget hänglås till. Vi badade i kanske 1,5 timmar och sedan gick vi upp och duschade/bastade och så.

Nu sitter jag och slappar. Efter middagen ska jag till sluggo och rida. Funderar på att hoppa lite om det står några hinder framme ;) Får se hur det blir!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu