5-Kamp med bästa klassen! <3

Hejsan! Sitter hemma i sängen och fick lust att blogga lite (var ju ett tag sedan sist :P)

Igår var vi på slottsmöllan i halmstad med klassen och hade 5-kamp. Haha det var riktigt skoj!!
Grenarna var följande:
1. Gigantiskt Fottbollsspel där vi var spelarna
2. Sumobrottning
3. Bungy basket (gummiband runt midjan som satt fast i väggen så skulle man springa fram och göra mål i basketkorgen)
4. Makanisk tjur
5. Megaboxning ("boxning" med stoooora handskar!)

<--- (sånt fast stort) Fotbollsspelet var jätte roligt men fick redigt ont i foten när jag och alicia sparkade på varandra istället för bollen! HAHAH! Men det bästa av allt var ju sumobrottningen och den mekaniska tjuren. Jag var dock lite kort för sumodräkten, den var så lång så jag gick nästan på den då och då, så snubblade typ. Men jag vann 3 av 4 matcher :D Den mekaniska tjuren var också väldigt rolig! Vi fick köra den två gånger var. Första gången klarade jag bara 18 sekunder. Efter varje 15:e sekund ökade svårighetsgraden, så jag trillade av på svårighetsgrad 2. Andra gången hade jag bestämmt mig för att sitta kvar betydligt längre.. och längre blev det! Satt kvar i hela 41 sekunder, och därmed kom jag på delad 1:a plats med Lasse :D Niiice!



Bungy basketen var ganska jobbig. Det riktigt sög i benen när man var klar. Inte bara det att vi hade ett gummiband som motstånd, det var ju en uppblåsbar bana också (typ hoppborgsliknande) så det var ju lite jobbigt att springa på. Men lyckades iallafall få i 8 bollar ;)



Våran sista gren var ju mega boxning. Jag fick köra mot alicia. Förlorade en match, och det blev oavgjort de två andra :)

Efter femkampen åkte vi till kärlekens pizzeria och åt mat. Jag åt kebbabtallrik och drack cola till det. De hade väldigt god mat där måste jag säga! :)



Nu ska jag titta på Heartland!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu