Svenska och träning

Hellllooooo ;)
Sitter här och skriver på svenskan som ska va klar imorgon.. bara en sak kvar dock, så det är rätt chill! Är helt slut i armarna efter boxningen i förbiddags och travet nu i eftermiddags. Vi var inne och körde på halmstadtravet idag. Det var skitväder rent ut sagt. Uppehåll när vi åkte dit, regn och blåst när vi körde och skälvklart uppehåll när vi hade kört klart. - Vädret måste älska oss!!

Jag hade iallafall Quidditch, en söt häst men dock väldigt stark!! Blev så himla trött i armarna efter att vi hade kört halva stunden. Då körde vi tillbaka till stallarna för att de som red monté skulle få en loten paus :P Jag passade på att korta mina tömmar (som förövrigt var väldigt långa innan). Dock blev de förkorta nu istället. -.- Men hann inte fixa det, Quidditch försökte reda sig hela tiden för han var så taggad och vi skulle köra ut på banan igen. Jag säger bara det.. dat är faktiskt bättre att ha för långa tömmar än lite för korta! HAHA.

Vi tog även tid när vi körde. När vi körde i tävlingsvarvet (efter pausen alltså) körde vi första varvet (första 1000 metrarna) på 1,34min och andra på 1,30 min. Alltså körde vi i snitt i 1,32 tempo :)

Gymmade även igår med Martina och Louise, så har lite träningsverk av det :P Nu jävlar ska jag komma igång med träningen! Beach 2012! hahah

Nej, nu måste jag fortsätta med svenskan ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu