;)

Hej! Igår gjorde jag rätt så mycket, så det kompenserades med en slappdag idag ;) haha

Igår åkte jag och martina in till halmstad och tittade lite i affärer, jag fick äntligen växlat in mina euro och så gick vi och åt lite. Martina år sushi, och jag fick smaka.. det var faktiskt inte så farligt! Dock inte rikitgt min favorit haha!
Sedan blev det donken för min del, det är mer i min smak ;) Sedan gick vi till bussen och efter ett stop på flygstaden för att handla lite godis mm, åkte vi hem till skolan.

Jag och martina åkte och hämtade gymnyckeln och gymmade i ca 1,5 timmar. Det var härligt :) Efter gymmet blev det mat och sedan satte vi oss på martinas rum och tittade på film. Vi tittade på Taken, The eye och sedan The animal. Alla filmerna var bra! Efter det gick jag till rummet och satte mig och tittade på ännu mer film. Kom inte i säng förän klockan var närmare 4 haha.. ooops!

Idag har jag knapt varit utanför rummet!! Har suttit och tittat på film i princip hela dagen. - Det är chill!! Imorgon börjar jag inte förän 12.45 så då blir det sovmorgon. - Det gillas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu