:)

Hej!
Har haft engelska nationella hela förmiddagen. Det var både läsförståelsen och hörförståelsen idag. Uppsatsen gjorde vi förra veckan och nu är det bara det muntliga kvar. Sedan är det äntligen avklarat. Nu efter lunch blir det dans hela eftermiddagen. Riktigt skoj är det! Jag valde ju dans på estetisk verksamhet, som ligger hela onsdag em. varje vecka. Typ enda lektionen som är samma varje vecka! haha. Vi har ju olika scheman för varje vecka, jag gillar det!

Imorgon har vi en välförtjänt sovmorgon. Då blir det att sova iallafall 2 timmar längre än vanligt. Det kan behövas måste jag säga! Jag är ju absolut ingen morgonmänniska och jag är oftast vääädigt trött när klockan ringer på morgonen.. hahah det kan becka intyga! ;P

De har tydligen ändrat schemat på måndagen nästa vecka så då står det att vi har "studiehjälp" = ingen lektion för de som inte behöver gå. Så jag är ledig HELA måndag. - Väldigt skönt måste jag säga! Funkar det med bussarna så blir det att åka ner på måndag em/kväll istället för morgonen.

Har även fixat photoshop nu, så ska börja fixa med en ny header och ny design till bloggen snart. Blir antagligen en lite julig design eftersom det faktiskt snart är jul, även om man inte kan tro det när man tittar ut genom fönstret. 10°C är inte normalt i slutet av november! Förra året var det ju snö vid den här tiden! :S


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu