Idag har jag haft "fullt upp". Vaknade vid 10 och gick upp, åt frukost, och vid 11 åkte jag ner till torget för att klippa mig. När jag var klar hos frissören gick jag runt och tittade lite i affärer. Stötte på Anna, min Svenska- och Engelska lärare från högstadiet och såg även min gamla idrottslärare från låg- och mellanstadiet.

Efter en stund åkte jag hem och slappade lite tills mamma kom hem. Då blev det att åka till stallet och fixa maten (mamma vägde upp höet) och mocka, sedan snabbt hem igen (mamma skulle iväg). Hemma blev det sedan att äta tacos med Adam och hans kompis Kevin. Sen dess har jag suttit och läst/suttit vid datorn. Nu blir det att sätta sig framför tv:n med Adam och fredagsmys :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu