Bowling

Hejsan ;)

Idag blev det ju bowling som vanligt. Det har blivit mitt, louises, emelies och martinas tisdagsnöje nu för tiden. Det är fritid som anordnar det och de kör in oss (8 i taget) till getinge, där bowlinghallen är. Vi betalar ingenting utan fritid betalar allt. Det gillas stort!

Det är en mysig liten bowlinghall med endast 4 banor. Hehe. Jag måste säga att man har ju förbättrats en del redan! Första gången fick jag äntligen till det med gången. (Jag har alltid gått fram och ställt mig längst fram innan) Så nu kan jag faktiskt gå fram och slå. Idag gjorde jag min första "Turkey" i hela mitt liv (vad jag vet). Turkey betyder att man slår tre strike (inte stroke som emma sa;)) på rad. Glad chey? Ohja! haha. Fick ihop totalt 445 poäng på ca 5,5 serier.

Imorgon är det nationella i engelska. Läs- och hörförståelse i 3 timmar.. skoj! Fast naah!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu