1:a advent och storm

Hejsan! Har precis vart ute och ställt in min moppe i cykelförådet. Vågar inte ha den ståendes ute i detta vädret!! Fasen va det blåser. Aja, är det storm så är det. haha.
Har vart och storhandlat med mamma idag och om en stund blir det att baka lite och så. Det känns ju inte som 1:a advent idag iallafall..

Senare blir det att ta sig ut till hästen och fixa maten och borsta på honom lite. Någon ridning blir det inte!

Imorgon är vi ju lediga hela dagen. Det gillas stort! Skall ner till bibloteket imorgon för att se om de har Eragon. Läste ut sista harry potter boken igår så nu behöver jag något nytt att läsa. Eftersom den sista boken Arvtagaren (eragon-serien) har kommit ut måste jag ta och läsa de igen. Den serien är skitbra och jag har ju inte läst den sista än. Har dock bestämt att jag ska läsa alla böcker, från början igen först innan jag läser den. Får hoppas att den finns inne. Annars får jag damp! haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu