Årets första dopp

Tjena mittbena :D
Idag drog jag, Hanna, Emelie och Martina till stranden. Vi cyklade dit och hem! Tittade precis på eniro, det är ca 7,5 km ENA vägen!! :O Vi är duktiga!! haha

Jag, emelie och martina tog årets första dopp idag också. Det var faktiskt inte riktigt så kallt som jag trodde att det skulle vara. Visst det var väl ganska kallt, speciellt när man gick upp hehe. Sedan låg vi och solade en stund. och sedan cyklade vi hem. När vi var hemma så gick vi och la oss på fotbollsplanen en stund, det var riktisgt skönt. Men nu är man röd som en tomat! Speciellt på ryggen.

Martina tog lite kort så lägger ut dem när jag får dem!

Imorgon blir det kanske stranden igen, det gillas! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu