Cheerleading

Hejsan! Hur är det med er? Med mig börjar det bli bättre! Jag har vart jätte förkyld och rösten har vart halvt borta. Förkylningen slog till fort måste jag säga. Det var verkligen från ena dagen till den andra så var jag skitförkyld. Nu får jag hostatacker titt som tätt och näsan rinner/är täpt men annars är det fakiskt ganska bra.

Hemma nu efter 2 veckor i skolan. Hade trav (eller ah, monté) i måndags morgon så därför stannade jag kvar på skolan. I tisdags på idrotten hade vi cheerleading!! :D En i min klass har tränat och tävlat i det så hon skall träna oss i det. Niiiice! Jag har fan velat börja i det ganska länge! Vi hade våran första "riktiga" träning i torsdags efter skolan. Det var skoj!

Imorgon skall jag till norge med syrran, farmor, farfar, pappa och cissi(?). Vi skall upp och fira en som fyllde 90 ni i veckan. Det skall nog bli kul.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu