Färga håret?

Hejsan! Vad gör alla?
Blekte syrrans hår för en stund sedan. Blev ochså sugen på att göra det! Hade vi haft någon mer blekning så hade jag gjort det men det hade vi självklart inte. Är ganska sugen på att färga det brunt också.. det var ett tag sedan man hade det. Vad tycker ni? Brunt eller blont? :)

Föresten, någon som har något tips på hur man får håret att bli mindre tovigt? Mitt hår blir extremt tovigt utan att jag behöver göra något.. sjukt störande! Ibland vill jag bara klippa av det, fast det skulle jag iofs inte göra men tanken finns där.

Vill också skaffa linser.. skall nog snacka med mamma om det. Glasögonen är ivägen ibland. T.ex. när man kör bil och skall slänga en blick bakåt så ser man ju inte helt ut på sidorna eftersom bågarna är där.. det är ganska irriterande!


Gammal bild på mig som brunett :P


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu