Porslinskross och Earth hour

Hallå. vet ni vad? Jag är så jäkla duktig!!! När jag skulle ställa in pulvermoset i skåpet pörut så lyckades jag välta ner grillkryddan, så den landa rakt på min nydiskade djupa tallrik. Tallriken gick i bitar och det kom porslinssplitter på all nydiskad disk.. så det blev till att diska om allt och sedan damsuga! -_- roligt!! Men nu är det iaf rent :P





Snart är det Earth Hour. Skall ni släcka? Det skall iallafall jag göra! Timmen kommer spenderas med levande ljus, kanske en ficklampa, godis och en bra bok! :) Hur skall ni som släcker spendera timmen?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu