Matteprov

Hade matteprov för en liten stund sedan. Jag tror det gick hyfsat bra, det kändes helt okej iallafall. Imorse hade vi ridning. Min grupp hade galopp.. fasan va trött man blir i benen efter en stund! Men man märker att benen har blivit starkare för det tog längde tid för dem att bli trötta än det har gjort innan, det gillas! Idag hade jag och ingela en häst som heter Copri, han var väldigt taggad hehe. Tror jag kommer ha träningsvärk i benen imorgon! Slutade efter matten idag för vi hade inget individuellt val.


Bild från när emma och hanna red på standen förr-förra helgen


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu