På rymmen

Nemen tjenare! Hur står det till med dig?

Idag har jag spenderat lite mamma-dotter tid på torp. Det ver riktigt trevligt! Vi gick runt och tittade i affärena osv.

När vi var hemma åt vi och sedan drog jag till stallet. Jag tänkte rida ut en sväng i det vackra vädret. På vägen hem på uteritten hittade vi en lös liten söt ponny som antagligen hade rymmt från hagen. Som tur var, var ponnyn vid en hage med andra hästar och vid den hagen hängde det några grimmor och grimskaft. När jag väl fick fångat in ponnyn lånade jag ett grimskaft och traskade iväg mot den gården jag trodde den bodde på. Jag plingade på och, som tur var, var de hemma. Det var inte deras häst men de visste vems det var så de tog dit den och allt löste sig :)

Imorgon blir det stallet igen :)<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu