Hejsan!

Hejsan! Nu var det längesen jag skrev.. Har INTE vart sugen på att blogga så det har inte blivit av.

Är hemma nu iallafall. Det är ju kristihimmeslsfärd imorgon (tror jag) så vi är lediga imorgon och fredag. Sen är vi lediga på måndag också eftersom det är nationaldagen. Är alltså hemma i 5 dagar nu. Det gillas. Åker tillbaka till skolan på måndag eftermiddag eller något och sedan hem på torsdag. Efter det är det sommarlov!! Slutar egentligen på fredagen (den 10:e) men min systar ter studenten då så jag får skippa min skolavslutning. Jag skulle vilja gå på den men men.. man tar ju bara studenten en gång så.

Nu skall jag hjälpa mamma att bära in matkassar från bilen och sedan tror jag att jag skall baka :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu