Becka in Std

Hej! Hur har ni det? Jag har det bra! Sitter just nu, hemma, och njuter av sommarlovet. Det kunde vart bättre väder.. men men. Imorgon skall det bli bättre men temperaturen skall fortfarande vara ganska låg.

I veckan har Becka vart här. Becka är min rumskompis från skolan :)
Hon kom i torsdags och åkte hem i förrgår. I fredags var vi på liseberg. Becka hade åkt lisebergsbanan som max så första åket blev balder! haha. Efter det blev det jukebox och sedan atmosfear x2.

 
I jukebox                                                                Atmosfear

Det var väldigt lite folk på liseberg i fredags faktiskt! 0-15 minuter kö på allt!! Även t.ex. balder och atmosfear! Det var jätte härligt! Vid 19 drog vi till stora scenen där Eric Saade skulle spela klockan 20. Han spelade massa nya låtar från hans kommande album, de var väldigt bra! J-son var också där. 

 
Kristallsalongen


Sagoslottet ;)

Efter det gick vi och åkte lite till och sista åket för dagen blev kanonen.

Sedan har vi vart i stallet och så. Becka fick testa rida Sluggo. Filmade en liten stund så det kanske kommer en film.


Becka och Sluggo!

Snart skall jag dra till stallet och rida sötnosen. Har honom 4 ggr i veckan. Måndagar, Onsdagar, Lördagar och Söndagar.


Sluggo <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Solveig

fiin blogg! du får jätte gärna rösta på min i en tävling på nelly.com

länken finns i min blogg ,hade blivit jätte glad!

tack sötnos! <3

2011-06-22 @ 20:19:55
URL: http://ipix.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu