Stallet + löprunda

Kom hem från stallet + springtur för en stund sen..
Jag hoppade sluggo idag. Han tyckte det var lika kul som vanligt! Vi hoppade lite högre idag än vi har gjort innan. Jag vat ju inte hur mycket han har hoppat innan och så så jag har bara hoppat ganska lågt med honom. Idah hoppade vi 70-80 som högst tror jag det var. Han hoppade det hur lätt som hellst, no problem där asså ;) En sak som jag har märkt att han har problem med; det är att trav-hoppa! Han kan inte det 9 gånger av 10 så river han när man kommer in i trav (får han ta ett galoppsprång innan går det bra men inte att hoppa från trav) Det är som att han inte får med sig båda benen..

När jag kom hem bytte jag om och tog en springtur, härligt att kunna komma igång igen! Har ju inte kunnat springa på typ hela sommaren eftersom jag har vart förkyld osv -_-

Nu ska jag ta och titta på film, chao ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu